#Program31/1/15

Assalamualaikum..

Thanks Ustaz Naemi and Ustaz Safwan and Sir Bob(KPMBM)
31/1- Program Leadership untuk semester 3

Program ni banyak mengajar aku pengalaman untuk teruskan hidup dengan berjaya atau tak.. Terpulang pada kita sendiri juga.. Kita yang tentukan. Belajar how to manage our time as a student, buang "pisau" kita jauh-jauh, cara penampilan harian kita, belajar buang sikap M dalam hidup.. Paling penting buang M tu lah.. Aku pon takleh nak move on dengan sikap M ni dalam diri kita. Hm.

Paling best bila semua orang sebut "POP" hahaha tak boleh blah je semua.. Hahaha ada "POPOP" lah ada macam-macam lah. Hahaha. Have fun betul tadi! Menari after lunch tu paling best kot..Feeling lain macam menari/joget reramai dengan semua sem 3. Best!!

Paling best juga time buat group, satu group ada 3 orang and ada yang 4 orang.. Aku sama group dengan sorang kawan baik aku and sorang lagi dari course Enterpenuership.. "I kennot lah eja enterpeneur ni -_-" hahaha. Time ni kiteorang share pengalaman paling sedih/pahit dalam hidup yang tak pernah dilupakan. You know what uolss I yang kena start dulu dengan pengalaman pahit I. Masing-masing mengalirkan air mata.. And I dont know lah lelaki ni ego..tak tunjuk. Hm boleh dapat rasa pengalaman dieorg.. Cerita situ, habis situ je. Hanya kita bertiga sahaja.. Thanks Syahqierra and Aidil_Ayob. Thanks kongsi cerita sesama.. And thanks juga rasa apa yang aku rasa time tu. 

Tu jelah rasanya nak dikongsi pengalaman yang tak dapat aku lupakan..
Bye!

No comments: